#1

asics nimbus

in Guides 19.02.2019 09:49
von Armstrong Judith | 3 Beiträge

ÿþDe aankomende herfst- en winterseizoenen hebben ons veel te bieden, asics nimbus en nog meer voor de mensen van Amsterdam. Het Japanse modemerk Onitsuka Tiger gaat de straat op in Amsterdam voor de volgende aflevering van de My Town My Track-campagne. De hoofdcollectie is Tosao, een jonge ondernemer, die mensen meeneemt op een tour om zijn Amsterdamse wijk te bekijken, terwijl Onitsuka Tiger hem in de schaduw stelt . Tijdens zijn reis probeerde Tosao het ritme en de creativiteit van de stad vast te leggen, wat op zijn beurt het thema voor de collectie vormde. De Harandia MT sneakerboot is ontworpen om te helpen bij het gekke weer van de winter, en toont ook de stedelijke sfeer die Tosao heeft vastgelegd. De campagne omvat ook de Curreo, een moderne versie van de klassieke X-Caliber runner uit de jaren 80, evenals de Shaw WMNS Runner, een moderne sneaker die zich richt op straatbewuste, bewuste sneakerheads.

De nieuwste release van Asics die je aandacht echt trekt, is niet in de vorm van de Gel Saga 3 of 5, zoals je misschien al hebt aangenomen, omdat we er deze zomer veel hebben gezien. In plaats daarvan neemt Asics de ol Kayano op voor dit levendige merk van Atomic Blue. Het is moeilijk te zeggen welke kleur de asics dames basis van de Asics Gel Kayano Trainer is, aangezien het ontwerp praktisch een oorlog is tussen Atomic Blue en White, in een poging om de schijnwerpers te stelen. Traditioneel zien we dat de Sagas de flashierdere kleuren gebruiken, maar als je je voelt deze vertolking van de Asics Gel Kayano Trainer, ga vandaag naar Titolo om je paar vast te zetten.

Onlangs werden we getrakteerd op het Offspring x Onitsuka Tiger Desert asics schoenen Pack met de Gel Lyte 5 en Onitsuka Tiger Running Shaw in een thema bij zonsondergang en zonsopgang, dat bij het uitkomen van de planken van de plank vloog. Vandaag zien we de Onitsuka Tiger Harandia op zichzelf schitteren in high-top mode. Deze suède boot-editie biedt geweldige ondersteuning en het comfort van een sneaker met gelpadding-technologie. Het bovenwerk van de sneaker is samengesteld uit suède panelen met perforaties in secties en rubberen branding op de hiel en de tong. Het trio is afgewerkt met SoLyte-tussenzolen en slijtvast rubber voor comfort en duurzaamheid. Je hebt de keuze tussen Grijs / Zacht Grijs, Honingmosterd en Zwart / Bruin, het is een feit dat je met geen van de drie iets fout kunt gaan.

We krijgen eindelijk gedetailleerde afbeeldingen van het ASICS Glow In The Dark-pakket dat eerder dit jaar werd uitgesteld. Met dank asics sale aan Street Supply en Tim Van Villet voor het vastleggen van de schoenen in deze geweldige foto's met de gloed in de donkere effecten op deze silhouetten. De foto's laten zien dat de Gel-Lyte III, GT Quick en Gel Spotlyte-modellen de gloedbehandeling krijgen in dit pakket. Doorheen de beelden zijn we ook getuige van Tim Van Villet dope-lichtschilderijen die de schoenen benadrukken voor een nog beter beeld van wat we ook kunnen verwachten als ze vallen. Nu kunnen we verwachten dat er dit komende seizoen heel snel een release zal zijn. In de tussentijd kunt u genieten van deze kunstshow en ons laten weten wat u denkt.

ASICS America heeft een nieuw lid toegevoegd aan het gezin, tweevoudig Olympische hordeloper, Queen Harrison. Een NCAA-kampioen op de obstakels van 100 en 400 meter, Queen's bewezen staat van dienst als agressieve concurrent maakt haar tot een belangrijke toevoeging aan de ASICS-sportersfamilie, slechts twee jaar verwijderd van de 2016 zomerspelen in Rio de Janeiro. Op zeer jonge leeftijd voelde ik me aangetrokken tot het ASICS-merk. Mijn eerste spikes die ik ooit bezat, waren in feite een paar ASICS, dus ik kan geen betere partner bedenken om mijn weg naar Rio in 2016 te ondersteunen, legde Harrison uit. Ik ben geïnspireerd door ASICS, een consistente aanmoediging om de grenzen te verleggen en hun best te doen, en ik ben er trots op ASICS over mijn borst te hebben terwijl ik het volgende niveau van concurrentie opneem. ASICS hoopt dat dit een kwaliteit is voor hun selectie topsporters. Laten we eens kijken of het dragen van ASICS mevrouw Harrison zal helpen haar spel naar een hoger niveau te tillen.

We zien de Asics Gel Lyte 5 altijd in de schijnwerpers, maar dit najaar schakelt Asics het uit en introduceert een nieuwe colorway voor de Asics Kayano Trainer. Het bovenste deel gaat aan het werk en presenteert een suède en mesh-combo, in het grijs, maar ook in neon groen dat asics fuzex de bewakers en de voering van neopreen raakt om het ontwerp af te maken. Bekijk de sneaker in de bovenstaande foto's en laat ons weten wat je ervan vindt. We hebben het Asics Outdoor Pack al in de afgelopen maanden bekeken, maar de tijd is rijp voor nieuwe foto's. Het Asics Outdoor Pack werkt met vier verschillende looks die de Asics Gel Lyte 3 en de Asics Gel Spotlyte overnemen. De collectie verweeft groene, tan en grijze tinten samen in weerspiegeling van een natuur- en outdoor-esthetiek. De Asics Outdoor Collection is nog niet geland, maar blijf hier voor het laatst.

nach oben springen

Um das Forum vollständig nutzen zu können Melden sie sich bitte an und Loggen sie sich ein.
Admin

Mitglieder

Mod


Besucher
0 Mitglieder und 1 Gast sind Online

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: Edith Smith
Forum Statistiken
Das Forum hat 598 Themen und 917 Beiträge.

Heute waren 0 Mitglieder Online:


Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen