#1

adidas schoenen dames

in Clan- Events 27.09.2019 04:12
von Isaac Nicholas | 3 Beiträge

Welke adidas-kicks zou je willen dat er werd geraakt adidas gazelle met Boost-technologie? Laat me je keuzes weten in de reacties hieronder. De samenwerking tussen Adidas en Neighborhood had een echt uniek ontwerp. Het bruine lederen bovenwerk wordt vergezeld door een witte tussenzool en geeft een zeer stijlvolle uitstraling. De teenbox heeft een speciale buurtmarkering, samen met een schedel op de tong in plaats van het portret van Stan Smith. De hak heeft details over de samenwerking en bevestigt het aangepaste ontwerp. Pharrell nam de Stan Smith tennisschoen en maakte het ... nou ja, een tennisschoen. De schoenen zien eruit alsof ze een tennisbal hebben gevild om hun bovenwerk te bekleden.

De schoenen zijn verkrijgbaar in groen, oranje en wit en gebruiken eigenlijk hetzelfde materiaal als tennisballen, het is een heel cool ontwerp, maar misschien niet de beste schoenen om te dragen in elk soort slecht weer. Pharrell weet zeker hoe hij de aandacht moet trekken in de sneakerwereld, hoewel hij er vrij nieuw in adidas predator is. Je zult ook zijn speciale logo op de hiel vinden ter vervanging van de adidas en Stan Smith handtekening. Pharrell en adidas moesten een verklaring afleggen voor hun eerste release, en het "Solid" pakket deed dat zeker. Dit pakket was niets overdreven, maar dat was precies wat werd verwacht omdat Pharrell zo'n andere adidas slippers stijl heeft dat zijn trappen niet gek hoeven te zijn.

Een klassiek paar van drie strepen aantrekken is als het hebben van geschiedenis aan mijn voeten, maar zonder de pretentie en bagage (bedankt, sociale media) die gepaard gaat met het dragen van andere schoenen die we allemaal kennen en waar we van houden. Als je het hoort van de mensen die het boek echt hebben gezien en doorbladeren, voelt het als een essentieel stuk dat elke sneakerhead moet hebben op dezelfde manier dat het bezitten van een paar Stan Smiths of Superstars een must-have is in elke collectie.

Nou, dat is er en met dat boek zou ik waarschijnlijk honderd adidas falcon andere klassieke adidas-sneakers kunnen bedenken die ik graag terug zou zien.? Dus tot die dag gebeurt, hier zijn 10 Classic adidas Kicks That Need A Retro Release (dat weet ik). Voordat iedereen en hun sneaker-oma deze specifieke stijl de 'Wheat' (bedankt, LeBron) gingen noemen, deze op boot geïnspireerde kicks ' grootste trekking was dat ze werden ontworpen om overdag op het veld te worden gedragen en 's nachts in de club. Met deze specifieke stijl en dit nieuwe kleurenschema komen ze weer terug in de gunst.

Uiteindelijk werden er ongeveer 20 kleuren gemaakt (destijds een astronomisch nummer voor een kenmerkende schoen, maar nu doen alle merken dat blijkbaar voor hun kenmerkende releases), waarvan veel in extreem beperkte hoeveelheden vallen. Het is waarschijnlijk nog te vroeg om na te denken over het terugbrengen van deze, maar als ze alle licenties weer kunnen krijgen, zouden sneakerheads en hardcore drie strepen verzamelaars allemaal graag een tweede kans hebben. De adidas SL 80 maakte in 2010 een comeback , maar met de schoen die volgend jaar zijn 35-jarig jubileum viert en met een hernieuwde belangstelling voor de schoen grotendeels.

Onderweg is  Sneaker Youtube niet meer  nieuw . Het is enorm gegroeid en in sommige gevallen is het ook enorm saai geworden. Je YouTube-feed kan een eindeloze puinhoop worden van Nikes, adidas, Sauconys, etc. en het kan moeilijk adidas schoenen dames zijn om het beste ervan te vinden zonder je tijd te verspillen. Ik dacht dat het leuk en nuttig zou zijn om tien kanalen op te sommen waarvan ik nog steeds af en toe geniet. De lijst is geen top tien of iets dergelijks. Het is niet in een bepaalde volgorde, op slechts tien kanalen die ik nu aan het graven ben. Eigenlijk is dit minder een kritiek en meer van een "oh goed, adidas groeit en zorgt ervoor dat colorways zoals de Triple White altijd beschikbaar zijn voor mensen om te kopen omdat ze heel snel vies worden. "

nach oben springen

Um das Forum vollständig nutzen zu können Melden sie sich bitte an und Loggen sie sich ein.
Admin

Mitglieder

Mod


Besucher
0 Mitglieder und 13 Gäste sind Online

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: Edith Smith
Forum Statistiken
Das Forum hat 598 Themen und 917 Beiträge.

Heute waren 0 Mitglieder Online:


Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen